lauantai 10. syyskuuta 2016

Tiistai ja keskiviikko, perhe KaPe

Nyt mulla on ihan liikaa kuvia jaettavaksi... Ihan liikaa. Jos siis sanonta "kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa", niin mulla ois tässä teille reippaasti yli 28 000 sanaa. Toivottavasti kuvat kertoo siitä miten kivaa mulla on täällä ollut! 

Okei, tietysti välillä on ollut rankempia hetkiä ja välillä on tosiaan pitänyt miettiä mitä esim. Lotta mulle kertoo; Lotta ei vielä puhu mulle suomea, mutta ehkä kohta. Saan siis kunnon aivojumppaa kun yritän selvitä hollannilla! Siitä tulikin mieleen, että oon saanu vähän lisämaustetta myös kokkailuun, kun oon pari kertaa tehnyt hollannin kielisellä reseptillä ruokaa. Se on sellanen AnTan perheen Hello Fresh -juttu, josta voisin kertoa myöhemmin lisää!

Back to the business, eli siis tiistait ja keskiviikot oon aina Katin ja Pepijnin perheessä Amstelveessa. Päivisin, kun K&P ovat töissä, oon Samun ja Lotan kanssa kotosalla tai seikkailemassa pitkin poikin. Kivoja muksuja, mut välillä on tosiaan vähän vaikeaa ymmärtää, kun ei puhuta vielä samaa kieltä. 

Vielä riittää hommia, mut täst on tulossa hieno!
Tää kuva on olohuoneesta ja se on otettu keittiöstä, johon oli tullut hana!!! Ai hurja se oli kiva juttu (varsinkin kun ajattelee, että taloudessa on lapsia ja vessan hana on vähän hankalan pieni) ja viikonlopun aikana oli muutenkin tapahtunut paljon kivoja asioita talon suhteen. Ootan innolla mikä mua siellä odottaa ens tiistaina :D


Seikkailtiin tiistaina korttelin ympäri :D


Niin pieni ja hento kätönen mun vähän isommassa kätösessä. Paljain jaloin kulkeminen on kova juttu! Tietty katoin ettei mitään pahaa tule vastaan :3




Mulla on ollut kiva unikaveri KaPellakin!
...tosin mut evakuoitiin alakertaan tokana yönä, kun Vilin kakka hais aika voimakkaasti...

Vili-kissa:



Keskiviikko:

"Oli kaunis aurinkoinen päivä ja Lotta pikkuveljineen lähti puistoon leikkimään. Lotan pikkuveli, Samu, kuitenkin kasteli housunsa aamukasteisessa liukumäessä. Samua se ei kuitenkaan haitannut, vaan matka kohti hiekkalaatikkoa alkoi!"






Mangojäätelö oli kans kova sana! 


Lotta on reilu isosisko ja antoi heti Samulle omasta jäätelöstään :) Samu sai siis vähän ristiin jädeä :D



Keskustelu.


Ihanan iloinen pikkumies!
Iso ja reipas tyttö!
Kenkien etsintää! Samu oli silloin päikkäreillä.
Kati, Lotta, Samu ja Sini - Bakfiets!
Family time! 
En oo ikinä syöny niin hyviä ranskalaisia kuin mitä sain tossa ranupaikassa! Meillä oli erilaisia kastikkeita ranskisten päällä ja mun lemppari oli sellanen jännä curry-kastike.


Lisää mangojätskiä, siitä tuli heti hitti! 



Siinä se pläjäys! Kauheesti kuvia, mutta minkäs teet, niitä vaan tulee! Ja niitä on niin kiva ottaa kun on niin paljon kivaa kuvattavaa :) 

Ootte tärkeitä siellä ruudun toisella puolella! <3 

-Emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti