sunnuntai 11. syyskuuta 2016

Utrechtissa sukuloimassa!





Ai että oli kyllä kiva nähdä Elsa ja Satu, sekä Sadun miesystävä David! Satu on siis äidin serkku ja näin ollen Elsa on mun pikkuserkku ja voi että miten ihana pikkuserkku onkaan <3 Niin hyväntuulinen ja suloinen yhdeksän kuukautinen että paremmaks on paha laittaa!




Meist tuli heti kavereita Elsan kanssa! Mun kamera oli kans tosi hieno söpöliinin mielestä, nii kateltii sit siitä kuvia iltapäivällä ja Satu nappas meistä salakuvan. Myös seuraava ruokapöytäkuva on salakuva paparazzista ja sen kohteesta :D



 Syötiin vähän gurmeempia burgereita: 
mun omassa oli punajuurta, lampaanlihaa, ituja, suolakurkkua ja sipulia sekä tietty jotain hyvää kastiketta. Oli herkullista kyllä! Elsa sai kuviopastaa ja avokadoa.



Tässä tämä havainnollistamaan kuvien määrää, eikä tässä oo ees kaikki lauantain kuvat; Kain fudiskuvia on varmaan toinen samanmoinen pläjäys ja sit muutama kuva damista myös. Digikameran edut ja samalla hankaluudet - on niin helppoa ja kivaa ottaa kuvia että niitä vaan tulee :D
Ja ai että tää tietokone oli hyvä ostos ylppärirahoilla! Äsken se lagitti ekaa kertaa, mut onneks se meni sit sammuttamisella ohi. Tää on ollu nii helppo ja ihana käyttää nii se on vaa lisänny mun onnellisuustasoa.






Utrechtissa oli tosi hieno ja iso kirkko jossa käytiin, kun Satu päivällä esitteli mulle kaupunkia. Urut oli tosi mahtavat ja kanttori soittikin tosi mahtipontista musiikkia - oltiin Elsan kanssa molemmat huuli pyöreenä ihmettelemässä :D 


Satu sytytti muistokynttilän :) Otin vähän taiteellisia vapauksia valotuksen suhteen, kun halusin kynttilät hyvin esille ja tunnelma oli aika rauhallinen musiikista huolimatta.


Kaunis kaupunki!
Satu ja vaunut :)
Niin söpöt jalatkin :3

Mustikkamuffini ja raparperin makuinen omena-mansikkamehu! Satu otti kasvitieteellisen puutarhan kahvilassa minttuteen ja siinä olikin ihan kunnon oksia mintusta, niinku taustalta voi erottaa.


Söpö kissa löytäny kivan varjopaikan, ei huono!

BTW palmut on kiinnostavia ;)
Tässä vähän mun lemppareita niistä kasvikuvista joita otin:






Auringonkukat katukuvassa piristää ilmettä. Utrechtissa on myös lyhtypylväissä tosi nättejä kukka-asetelmia!


Lyhtypylvään kukkaset!


Oven yläpuolella on vuosiluku 1651. Mun on jotenkin tosi vaikee kuvitella että noi talot ois rakennettu jo silloin :D


Seuraavaks hipsterikauppa, ihan vaan kaikille mun (mostly kalliolaisille) hipsteriystävilleni :D Sieltä löytyy kuulemma myös suomalaista koivumahlaa pulloissa!


Heippa!


t. pikkuserkukset, jeah!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti